2012. október 4., csütörtök

Alapfelszerelésem

Ami szerintem elengedhetetlen a színvonalas otthoni edzéshez. Ezekkel szinte minden olyan gyakorlat elvégezhető, amit kezdőknek, vagy "egyszerű" fogyni vágyó diétázóknak javasolnak.



- gumikötél- thera-band márkájú, én ezüstöt és feketét használok, kezdőknek vagy kevésbé edzetteknek a kék-fekete színűeket ajánlanám.
- edzőkesztyű: a gumikötél elég szépen ki tudja kezdeni az ember kezét. a biotech-boltokban 2000 ft körül kapni egészen normális darabokat, félig bőrből. Szerintem totál megéri.
- ugrálókötél
- egy jó futó/edzőcipő: nem kell sokat költeni rá, egy akció alkalmával egész jókat lehet kapni, középkategóriában. nekem nike incinerate-em van. elégedett vagyok vele. könnyű, jól gördül, puha a talpa.
- súlyzók: 15 kg súly két rúddal, tescoban vettem leárazva. teljesen megfelelő.
- tornaszőnyeg

nem árt, ha van, de nyilván nem halálos, ha nincs:
- bordásfal, ráakasztható húzódzkodó rúddal
- pulzusmérő óra
- szobabicikli (ezt azért merem írni, mert manapság már nem olyan nagy befektetés egy, sőt, egészen hétköznapi sportszerré kezd válni az otthonokban- egy súlyzókészlettel vagy gumikötéllel megfejelve már komplett konditerem)
- shaker (nagyon vicces, de egy közepes méretű befőttesüveggel is ugyanazt meg lehet oldani!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése