2012. december 10., hétfő

Leggyorsabb MRP

reggel összegyúr, délelőtt beharap!
Semmi sallang, semmi cukor, fölösleges glükózszirup meg puffasztott rizs meg csokimáz meg titkos összetevő.

- 30 gr tejsavófehérje (bioteches nitro pure whey goldot használtam)
- 15 gr. zabpehely
- 5 gr. zabrost (nem kötelező)
- csapott evőkanál természetes, adalékmentes mandulavaj (vagy egy nagy teáskanál, azzal könnyebb)
- 1-2 tk. víz

a száraz hozzávalókat összekevertem, és egy másik tálban kikevertem a mandulavajat és a vizet is. Ezt könnyebb, ha egy kicsit megmikrózzuk a cuccot. A nedveseket beleborítottam a szárazba, és kézzel összegyúrtam. Meglehet, hogy kell még bele nedvesség, ekkor az is elég, ha csak a kezünket vizezzük be, és úgy gyúrjuk újra a masszát. Szeletet formálok belőle, amit zsír- vagy sütőpapírba csomagolok.
1 adag, 250 kcal, 12 gr CH, 7 gr rost, 11 gr zsír, 32 gr fehérje.
Legjobb!
Sok egészséges zsír van benne ami megakadályozza, hogy ragadós legyen a szelet. (aki próbált már ilyet, az biztos tudja hogy a tejsavó nagyon ragacsos tud lenni) nem próbáltam még, de szerintem ha valakinek nincs mandulavaja és nem bánja a kedvező tápanyagokat amit hozzáad a cucchoz, szerintem megcsinálhatja 1-2 tk. lenmagolajjal és kevesebb vízzel is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése