2012. szeptember 27., csütörtök

Fehérjeszeletek power proteinből

A legjobb fehérjeszeleteimet készítem mostanában, hgoy rászántam magam a bolti táplálékkiegészítők kipróbálására. A válaszott a power track power proteinje, ami nekem kedvező, mert jól tolerálom a szóját, és az ára sem szörnyű.
Ezzel szemben geil édes egy valami, és nagyon kiérzem rajta az édesítőszert. Na de ugye nem az ízéért isszuk- csodálkoztam is, hogy annyian szidják ezeknek az ízét, állagát, hát szerintem semmi gáz nincs vele, sőt, kifejezetten jó hogy sűrű, mert legalább jól laktat, arra az egy órára, míg farkaséhesen hazaér az ember a kondiból... vagy míg megsüti a csirkét... vagy ha elfelejtett ebédet csomagolni magának... szóval szerintem tökre jó.
Ezekből készítettem többféle fehérjeszeletet, ennek a receptjét szeretném most megosztani, mert beváltak.

Digitálisan és receptjében is felújított FEHÉRJESZELET, vagy MRB, kinek mi.


- kötőanyag: 1 ek. mogyoróvaj, mandulavaj, kókuszvaj, kókuszzsír
- 3 adagolókanál pp-por
- 2 adagolókanál zabpehelyliszt
- kis extra (kakaósnál: 1 ek. mini csokilencse vagy kakaóbab-töret, vaníliásnál: 1 ek. csokilencse, kakaóbab-töret, grillázsmorzsa, fahéjasnál: kandírozott alma, - narancshéj, - citromhéj)

A porokat összekeverem, a kakaósba egy kis extra kakaót is teszek (abszolúte nem elég kakaós, és fertelmesen édes nekem), majd a fél dl. vízzel kikevert zsíros kötőanyagot beleborítom, és összekeverem. Elkezdem gyúrni, és esetleg csak kanalanként adok hozzá vizet, hogy összeálljon, mert meglepően kevés vízzel is összeáll!
Ebből az adagból 3 db, elég nagy szeletet szoktam gyúrni, ez étkezéshelyettesítőnek (MRB-nek, meal replacement barnak) és edzés utáni gyors falatnak is tökéletes!
Hűtőben töltsön egy éjszakát fogyasztás előtt, hogy összeálljon, és amúgy is ott érdemes tartani szerintem.

Készült eddig: vaníliás grillázzsal, kakaós kakaóbabdarabokkal és kókusszal, fahéjas narancshéjjal. Mindegyik nagyon jó lett, talán a narancshéjjal érdemes jobban vigyázni mint én tettem, kicsit megkeserítheti a cuccot. Csokival be lehet vonni persze, úgy egy vaníliás szelet kókuszreszelékkel és kókuszvajjal/zsírral, egyszerűen király proteinbounty is lehetne!

A szénhidrátokat lehet növelni csokibevonattal, egész zabpehellyel, még egy kanál zabpehelyliszttel. Csökkenteni lehet kókusz-, mandulaliszt kipróbálásával.

210 kcal, 17 gr CH ebből 7 gr rost (!!!), a többi is lassú ch, 23 gr fehérje, zsír a kötőanyagtól függ, 5-8 gr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése