2012. július 22., vasárnap

Fehérjebumm muffin

Éjjeli sütögetés... (éjjeli fotózás:S)
Tudom, ilyen diétás posztom ritkán van, de nézzétek el, bocsi:)
Magam egészen meg is lepődtem mennyire jól sikerült:)

Extra fehérjés zablisztmuffin


- 7 ek. zabpehelyliszt
- 7 ek. tejsavófehérje-por (natura)
- 1 tk. sütőpor
- 1 tk. vaníliakivonat
- 1 dl. víz
- 2 tojás
- 1 őszibarack, szeletelve

8 muffinkapszlira volt elegendő ez a mennyiség, és meg kell mondjam, a szilikonforma nagyon jól vizsgázott:) Feltörtem és felvertem a tojásokat, a száraz hozzávalókat összekevertem, majd összekevertem a kettőt. Kellett bele még majd' egy deci víz is, hogy rendes tésztaállaga legyen, de nem biztos, hogy ez midenkinek kell. Elosztottam a tésztát a kis formákba, és két-két barackdarabkát pottyantottam mindegyik tetejére. Kis fahéj sem lehetett volna rossz. Édesítő nélkül is finom, de ha valakinek kell, szíve joga.
10 perc alatt meg is sült közepesnél kicsit erősebb lángon.


EDIT: probléma, hogy gyümölcs nélkül elég száraz, fojtós- víz helyett joghurttal készítve javul a dolog:)

fincsiii:) 99kcal/db, 6gr CH, 15 gr fehérje, 2 gr zsír, 1 gr rost.

(ja, és a tejsavófehérje-használat problémamentességéből megbizonyosodott, hogy a kazeint nem tudom megemészteni, és ebből ered a tejérzékenységem, hurrá, ezt is tudjuk:) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése