2012. július 25., szerda

Diétás pizza

A cím, igen, bicskanyitogató- na de ha egyszer ez a "pizza" diétás, zablisztes, 10 perc alatt elkészül, és nagyon finom, akkor csak azért is leírom, hogy diétás pizza, mert ez nem fából vaskarika.
A tegnapelőtti zablisztes-fehérjés muffint gondoltam kicsit tovább.

ZABLISZT-PIZZA


- 100 gr. zabpehelyliszt (felét helyettesítettem natura tejsavófehérje-porral)
- 1 tojás
- fél dl. víz (EDIT: most inkább azt mondom, hogy egy egész tojás, vagy két fehérje jobb helyette)
- csipet szódabikarbóna
- fél tk. só
- fél tk. oregano

- 2 ek. paradicsomsűrítmény
- oregano, bazsalikom, fokhagymapor
- paradicsom-, hagyma-, paprikakarika
- 2 ek. reszelt sajt

A tésztát összekevertem a felső hat hozzávalóból, és olívaolajjal épphogycsak kikent, forró serpenyőbe öntöttem. 2 perc után megfordítottam a lepényt, a gázt alacsonyra vettem, és megkentem a tésztát paradicsompürével, fűszereztem, ráraktam a feltétet, majd leborítottam fedővel a serpenyőt. 6-7 perc alatt kész is lett. Meglepően finom, és abszolút egészséges:) (bár inkább olyan amerikaias, piskótajellegű a tészta, no de ez legyen az utolsó gond:) )
Ötlet félig innen, félig max 8perces pizzája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése