2013. március 10., vasárnap

Csokikókuszkeksz (keto/low carb)

Még jó, hogy vannak még ilyen flúgosok, mint én! Pl. Anna Sward, aki a fehérjeporos sütés-főzés abszolút királynője. Az Ő receptjét variáltam meg kicsit, hogy nekem tetsző, szinte teljességgel CH-mentes sütit készítsek!

CSOKIS-KÓKUSZOS FEHÉRJEKEKSZ





- 1/2 bögre power track power protein, csokis ízben
- 1/4 bögre kókuszreszelék
- 1/4 bögre kókuszliszt
- 2 nagy ek. kókuszzsír
- 1/2 tk. szódabikarbóna
- 1 ek. kakaóbab-töret
- víz
(- édesítőszer, akinek kell, vagy csokoládé-, rumaroma)

A hozzávalókat összekevertem, hogy egy kissé morzsás, de nedves és összetartó tésztát készítsek, amit 16 részre osztottam, és sütőpapíros tepsin szétnyomtam kekszformára. 15 percet sült közepes lángon, míg az aljuk enyhén barna nem lett.

1 keksz: 47 kcal, 2,5 gr CH, ebből 2 gr rost tehát 0,5 gr aktív CH, 5 gr fehérje, 3 gr zsír. Szuper!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése