2012. augusztus 14., kedd

fehérje szelet

Tudom, tudom, újabban sok az ilyen fitnesszbejegyzés. De ezt muszáj leírnom, mert magam is olyan nehezen találtam rá receptet, mert olyan sekélyes az érdeklődés, és annyira kielégíti a méregdrága táplálékkiegészítő-piac, hogy jórészt mintenki tojik rá, hogy otthon elkészítse. Pedig egyáltalán nem nehéz. És hipermegéri.

FEHÉRJESZELET


Ezek csak arányok!
- 1 evőkanál natúr szójafehérje-por
- 2 evőkanál natúr tejsavófehérje-por, vagy 2 evőkanál ízesített és édesített tejsavófehérje-por, vagy fele-fele (ízesítetlenhez plusz 1 tk. élelmiszeraroma és stevia vagy nyírfacukor vagy édesítőszer, kinek mi)
- 1 ek. mogyoró- vagy mandulavaj
- nagyon kevés víz, szinte cseppenként hozzáadva
- ha ragad, zabpehelyliszt egy-két tk.
(- cukormentes bio csoki)

A masszát villával, kanállal, kézzel, robotgéppel, amivel tetszik, összegyúrtam, míg minden átnedvesül és gombóc nem lesz. Elosztottam, csokivá formáltam, és megolvaszott csokival bemázoltam.
Ez epres volt, majdnem pont olyan lett mint az epres milka! Tápérték fantasztikus.
köszönet megint a proteinpownak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése